#CadaDiaUnaFotografia de #Montserrat

#CadaDiaUnaFotografia de #Montserrat naix al veure cada matí la muntanya de Montserrat durant la meva #voltetamatinal. El fet de passar cada dia i veure com cada dia la muntanya està diferent, és el que em va impulsar a començar a fotografiar-la per mostrar-vos-la. He de confessar que cada dia no ha sigut possible, hi ha molts dies que no he pogut, he estat malalt, de viatge, he tingut coses a fer, etc. tot i així, he acumulat 177 fotografies

14/01/20015 a les 08:38

El passat 14 de Gener va fer un any que vaig començar i teòricament havia de ser l’últim, ja que la idea inicial era fer-ho durant tan sols un any. Però el resultat m’ha agradat molt i penso continuar-ho fent, fins que em cansi o marxi d’Olesa de Montserrat.

03/03/2015 a les 09:22

Com no, he fet un vídeo, per això el blog té el nom que té, sinó, segurament en tindria un altre, d’aquesta manera veureu en poc més d’un minuts totes les fotografies.

En canvi si voleu gaudir d’elles amb més tranquil·litat, les trobareu totes al Flickr.

Si vols seguir el dia a dia de les fotografies, ho pots fer a traves de Twitter i Facebook.

Aquesta entrada ha esta publicada en Fotografies i Videos. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a #CadaDiaUnaFotografia de #Montserrat

  1. BonaVida ha dit:

    Felicitats, Jordi!!
    Gran iniciativa fotografiar diàriament l’espectacular muntanya de Montserrat. El vídeo genial, potser la millor manera de veure com cada dia Montserrat pot mostrar-se diferent als que l’observen.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s